Heartlight
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 21:07, 8 wrz 2005 Krótki (Dyskusja | wkład) (kategoria) ← Previous diff |
Wersja z dnia 19:28, 14 paź 2005 Miker (Dyskusja | wkład) (polska język - trudna język; wywalona ostatnia różnica - nonsens) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|Heartlight.png}} | {{grafr|Heartlight.png}} | ||
- | '''''Heartlight''''' to tytuł gry zręcznościowej inspirowanej [[Boulder Dash|Boulder Dash-em]], autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. [[Listing]] gry został wydrukowany w 1-szym (maj 1991) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W 2-gim numerze pisma pojawiły się dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na format plikowy oraz BOOT. | + | '''''Heartlight''''' to tytuł gry zręcznościowej inspirowanej [[Boulder Dash|Boulder Dash-em]], autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. [[Listing]] gry został wydrukowany w pierwszym (maj 1991) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W drugim numerze tegoż pisma pojawiły się dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na format plikowy oraz BOOT. |
Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC. | Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC. | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
* brak przeszkadzajek; | * brak przeszkadzajek; | ||
* na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy; | * na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy; | ||
- | * czasem trzeba sterować kilkoma "egzemplarzami" bohatera jednocześnie (patrz obrazek). | ||
{{stub}} | {{stub}} |
Wersja z dnia 19:28, 14 paź 2005
Heartlight to tytuł gry zręcznościowej inspirowanej Boulder Dash-em, autorstwa Janusza Pelca. Listing gry został wydrukowany w pierwszym (maj 1991) numerze Tajemnic Atari. W drugim numerze tegoż pisma pojawiły się dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na format plikowy oraz BOOT.
Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC.
Różnice względem Boulder Dash-a:
- plansze są wielkości 1 ekranu;
- brak ograniczenia czasowego;
- brak przeszkadzajek;
- na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy;
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.