AssKicker

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 14:51, 10 gru 2004
Eru (Dyskusja | wkład)
(użycie szablonu pouet)
← Previous diff
Wersja z dnia 22:31, 22 wrz 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)
(massa dopiskow)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-Demo grupy [[Shadows]].+Demo (trackmo) grupy [[Shadows]], które miało premierę na party [[Mikołów|Silesian Atari Open]] w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na [[QuaST 1996]]. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. ''tryb Konopa'' (grafika w odcieniach (tryb [[GTIA]]), co druga widoczna linia ekranowa).
-*Code: [[Konop]] 
-*Gfx: [[Titus]] 
-*Msx: [[Cedyń]] 
 +Autorzy:
 +*Kod: [[Konop]]
 +*Grafika: [[Titus]]
 +*Muzyka: [[Cedyń]]
 +
 +
 +Download:
{{pouet|9085|png}} {{pouet|9085|png}}
[[Kategoria:Dema XL/XE]] [[Kategoria:Dema XL/XE]]

Wersja z dnia 22:31, 22 wrz 2005

Demo (trackmo) grupy Shadows, które miało premierę na party Silesian Atari Open w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na QuaST 1996. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. tryb Konopa (grafika w odcieniach (tryb GTIA), co druga widoczna linia ekranowa).


Autorzy:


Download:

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9085

Personal tools