AssKicker
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:51, 10 gru 2004 Eru (Dyskusja | wkład) (użycie szablonu pouet) ← Previous diff |
Wersja z dnia 22:31, 22 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) (massa dopiskow) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Demo grupy [[Shadows]]. | + | Demo (trackmo) grupy [[Shadows]], które miało premierę na party [[Mikołów|Silesian Atari Open]] w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na [[QuaST 1996]]. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. ''tryb Konopa'' (grafika w odcieniach (tryb [[GTIA]]), co druga widoczna linia ekranowa). |
- | *Code: [[Konop]] | ||
- | *Gfx: [[Titus]] | ||
- | *Msx: [[Cedyń]] | ||
+ | Autorzy: | ||
+ | *Kod: [[Konop]] | ||
+ | *Grafika: [[Titus]] | ||
+ | *Muzyka: [[Cedyń]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Download: | ||
{{pouet|9085|png}} | {{pouet|9085|png}} | ||
[[Kategoria:Dema XL/XE]] | [[Kategoria:Dema XL/XE]] |
Wersja z dnia 22:31, 22 wrz 2005
Demo (trackmo) grupy Shadows, które miało premierę na party Silesian Atari Open w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na QuaST 1996. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. tryb Konopa (grafika w odcieniach (tryb GTIA), co druga widoczna linia ekranowa).
Autorzy:
Download: