Vicky
From Atariki
Wersja z dnia 22:42, 12 gru 2005 Krótki (Dyskusja | wkład) (+USSR) ← Previous diff |
Wersja z dnia 18:27, 26 gru 2005 Miker (Dyskusja | wkład) (link) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{ImgFrm|http://atariki.krap.pl/images/6/6e/Vicky_title_mini.gif|http://atariki.krap.pl/images/f/f3/Scr_vicky.gif|Plansza tytułowa}} | {{ImgFrm|http://atariki.krap.pl/images/6/6e/Vicky_title_mini.gif|http://atariki.krap.pl/images/f/f3/Scr_vicky.gif|Plansza tytułowa}} | ||
'''''Vicky''''' to gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku. | '''''Vicky''''' to gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku. | ||
- | Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|Michał Widera (Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software of Silesia Rousers (USSR)|USSR]]. | + | Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|Michał Widera (Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software Of Silesia Rousers (USSR)|USSR]]. |
Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). | Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). | ||
Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha. | Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha. |
Wersja z dnia 18:27, 26 gru 2005
Vicky to gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez Laboratorium Komputerowe AVALON w 1993 roku. Twórcami byli Tomek Liebich (TL) (program, muzyka) oraz Michał Widera (Muro) (grafika). Całość jest firmowana logo grupy USSR. Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.
Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR.
Ciekawostką jest fakt, że intro poprzedzające grę, a właściwie animacja, jest dekompresowana w trakcie prezentacji.
Uwaga: niestety z powodu pewnych błędów w programie, gry nie da się ukończyć.