MARIA
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:00, 24 gru 2004 Tebe (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 16:00, 24 gru 2004 Tebe (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
Specjalnie opracowany na potrzeby konsoli ([[7800]]) układ MARIA (oznaczenie GCC1702), | Specjalnie opracowany na potrzeby konsoli ([[7800]]) układ MARIA (oznaczenie GCC1702), | ||
taktowany wewnętrznym zegarem 7.16 MHz (!), nie zmieniającym swej częstotliwości w | taktowany wewnętrznym zegarem 7.16 MHz (!), nie zmieniającym swej częstotliwości w | ||
- | zależności od częstotliwości głównego procesora. Jest sercem konsoli i obsługuje całą grafikę oraz jej wyświetlanie włączając obsługę sygnałó [[VSYNC]] i [[VBLANK]]. Jego rejestry znajdują się w obszarze $0020-$003F oraz w cieniu strony zerowej (adresy $0100-$013F), z której korzysta pospołu z [[TIA]]. | + | zależności od częstotliwości głównego procesora. Jest sercem konsoli i obsługuje całą grafikę oraz jej wyświetlanie włączając obsługę sygnałó [[VSYNC]] i [[VBLANK]]. Jego rejestry znajdują |
+ | się w obszarze $0020-$003F oraz w cieniu strony zerowej (adresy $0100-$013F), z której korzysta | ||
+ | pospołu z [[TIA]]. | ||
</pre> | </pre> |
Wersja z dnia 16:00, 24 gru 2004
cyt. Serious #8
Specjalnie opracowany na potrzeby konsoli ([[7800]]) układ MARIA (oznaczenie GCC1702), taktowany wewnętrznym zegarem 7.16 MHz (!), nie zmieniającym swej częstotliwości w zależności od częstotliwości głównego procesora. Jest sercem konsoli i obsługuje całą grafikę oraz jej wyświetlanie włączając obsługę sygnałó [[VSYNC]] i [[VBLANK]]. Jego rejestry znajdują się w obszarze $0020-$003F oraz w cieniu strony zerowej (adresy $0100-$013F), z której korzysta pospołu z [[TIA]].