Rzóg
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 01:34, 11 gru 2005 KMK (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 08:31, 8 lip 2006 Miker (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|Rzog.jpg}} | {{grafr|Rzog.jpg}} | ||
- | Remigiusz "'''Rzóg'''" Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy [[XE-Team]], wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie [[Hires|hi-res]]) w grupie [[Slight]]. Mieszkaniec Warszawy. | + | Remigiusz 'Rzóg' Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy [[XE-Team]], wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie [[Hires|hi-res]]) w grupie [[Slight]]. Mieszkaniec Warszawy. |
Do jego osiągnięć m.in. należą: | Do jego osiągnięć m.in. należą: |
Wersja z dnia 08:31, 8 lip 2006
Remigiusz 'Rzóg' Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy XE-Team, wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie hi-res) w grupie Slight. Mieszkaniec Warszawy.
Do jego osiągnięć m.in. należą:
- L-4 Demo
- Ozor Demo
- Rzóg Joins XE-Team
A z rzeczy bardziej "scene-related":
- kilka części Bitter Reality (Plazma, Flexible Square, Dragonbobs oraz Sinus Worm)
- Overmind
- ABBUC Sondermagazin #17 Intro
- Chaos Music Miąchadełko (CMM)
- XET CMC Finder
- Point
Jest również autorem kodu do gry Sexy Six wydanej przez Sikora.
Miał ciekawy okres w swej twórczości - mianowicie upodobał sobie pisanie programów przy wyłączonych przerwaniach (wszystko w ciągu głównym), także wszelkie popularne "zamrażarki" (włączając w to również Tight Freezer) zachowywały się jakby nagle przestały działać, a mówiąc prościej - program taki nie dał się "sfreezować".
Obecnie nieaktywny na scenie, zajmuje się na przemian karierą zawodową oraz rodziną.