World Karate Championship

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 17:56, 31 maj 2006
Krap (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 18:40, 31 maj 2006
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{grafr|Worldkarate1.png}} {{grafr|Worldkarate1.png}}
-Doskonały turniej karate produkcji [[System Three Software]], wydany w 1986 przez [[Epyx]]. +Doskonały turniej karate produkcji [[System Three Software]], wydany w 1986 przez [http://en.wikipedia.org/wiki/Epyx Epyx].
Pojedynki z coraz lepszymi przeciwnikami sterowanymi przez komputer przerywane są zadaniami polegającymi na łamaniu kamiennych płytek, czy unikaniu pocisków. Wersja pełna cieszy oko zmieniającą się scenerią pojedynku. Gra również dla dwóch graczy. Pojedynki z coraz lepszymi przeciwnikami sterowanymi przez komputer przerywane są zadaniami polegającymi na łamaniu kamiennych płytek, czy unikaniu pocisków. Wersja pełna cieszy oko zmieniającą się scenerią pojedynku. Gra również dla dwóch graczy.

Wersja z dnia 18:40, 31 maj 2006

Grafika:Worldkarate1.png

Doskonały turniej karate produkcji System Three Software, wydany w 1986 przez Epyx.

Pojedynki z coraz lepszymi przeciwnikami sterowanymi przez komputer przerywane są zadaniami polegającymi na łamaniu kamiennych płytek, czy unikaniu pocisków. Wersja pełna cieszy oko zmieniającą się scenerią pojedynku. Gra również dla dwóch graczy.


Sterowanie

Klawisze:

  • START - start gry dla jednego gracza
  • SELECT - start gry dla dwóch graczy
  • T - włączenie muzyki w trakcie walki
  • CTRL+T - wyłączenie muzyki w trakcie walki


Joystick (bez Fire):

  • lewo/prawo - krok w danym kierunku
  • góra - mizerny skok
  • dół - podcięcie
  • lewo/prawo+góra - cios reką na wysokość głowy przeciwnika; odwraca postać w kierunku ciosu
  • dół+<kierunek od przeciwnika> - cios z przykucu, pięścią w krocze
  • dół+<kierunek do przeciwnika> - kopnięcie na wysokość głowy przeciwnika


Joystick (z Fire):

  • góra - kopnięcie z wyskoku
  • dół - cios z przykucu, pięścią w krocze w kierunku przeciwnego niż postać jest zwrócona; odwraca postać w kierunku ciosu
  • <kierunek do przeciwnika> - kopnięcie na wysokość klatki schodowej przeciwnika
  • <kierunek od przeciwnika> - kopnięcie z półobrotu ala chuck
  • lewo/prawo+góra - wyskok z obrotem w danym kierunku
  • lewo/prawo+dół - kopnięcie na wysokość piszczela przeciwnika; odwraca postać w kierunku ciosu



Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools