Action!
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 20:24, 6 cze 2006 KMK (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 08:00, 7 cze 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Oryginalna wersja języka występowała na [[cartridge]]'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów. | Oryginalna wersja języka występowała na [[cartridge]]'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów. | ||
- | Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic. | + | Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, [[Gizmo Magic]]. |
== Linki zewnętrzne == | == Linki zewnętrzne == | ||
* [http://www.cyberroach.com/analog/an16/action.htm Oficjalny opis języka] | * [http://www.cyberroach.com/analog/an16/action.htm Oficjalny opis języka] |
Wersja z dnia 08:00, 7 cze 2006
Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL łączący cechy C i Pascala, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia). Oryginalna wersja języka występowała na cartridge'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.
Linki zewnętrzne
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.