AssKicker

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 22:37, 20 cze 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)
(hidden part)
← Previous diff
Wersja z dnia 22:09, 30 cze 2006
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-[[Demo]] (trackmo) grupy [[Shadows]], które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party [[Mikołów|Silesian Atari Open]] w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na [[QuaST 1996]]. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych ([http://pl.wikipedia.org/wiki/Amiga Amiga], [[PC]], [[Falcon]]) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. ''tryb Konopa'' (grafika w odcieniach (tryb [[GTIA]]), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa Bewesofta.+[[Demo]] (trackmo) grupy [[Shadows]], które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party [[Mikołów|Silesian Atari Open]] w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na [[QuaST 1996]]. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych ([http://pl.wikipedia.org/wiki/Amiga Amiga], PC, [[Falcon]]) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. ''tryb Konopa'' (grafika w odcieniach (tryb [[GTIA]]), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa Bewesofta.

Wersja z dnia 22:09, 30 cze 2006

Demo (trackmo) grupy Shadows, które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party Silesian Atari Open w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na QuaST 1996. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. tryb Konopa (grafika w odcieniach (tryb GTIA), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa Bewesofta.


Autorzy:


Download:

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9085


Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny stąd.

Personal tools