Action!
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 07:31, 25 gru 2006 KMK (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 07:11, 29 gru 2006 KMK (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Strukturalny język programowania dla ośmiobitowych Atari łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]). | + | Strukturalny, kompilowany język programowania dla ośmiobitowych Atari łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]). |
- | Oryginalna wersja języka występowała na [[cartridge]]'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów. | + | |
+ | Oryginalna wersja języka występuje na [[cartridge]]'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów. | ||
Znane osobistości używające Action! to: [[Jakub Husak]], [[Gizmo Magic]]. | Znane osobistości używające Action! to: [[Jakub Husak]], [[Gizmo Magic]]. |
Wersja z dnia 07:11, 29 gru 2006
Strukturalny, kompilowany język programowania dla ośmiobitowych Atari łączący cechy C i Pascala, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia).
Oryginalna wersja języka występuje na cartridge'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.
Linki zewnętrzne
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.