Ataroid

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 08:39, 31 sty 2007
Sikor (Dyskusja | wkład)
(Okoliczności przyrody - ~link do ASMY w Atariki)
← Previous diff
Wersja z dnia 08:18, 25 lut 2007
Sikor (Dyskusja | wkład)
(Technikalia - -usnieto literówkę)
Next diff →
Linia 4: Linia 4:
== Technikalia == == Technikalia ==
-Ekran jest podzielony na dwie główne części: górną z punktacją, iloścuią żyć, poziomem oraz numerem ekranu z danego poziomu oraz część główną gry. Elementów jest znacznie więcej niż w standardowym Arkanoidzie, a co się z tym wiąże - są mniejsze. Wielkość pojedyńczego klocka odpowiada wielkości pojedyńczej litery w gr.0. Niektóre klocki w celu zbicia należy uderzyć kilkakrotnie.+Ekran jest podzielony na dwie główne części: górną z punktacją, ilością żyć, poziomem oraz numerem ekranu z danego poziomu oraz część główną gry. Elementów jest znacznie więcej niż w standardowym Arkanoidzie, a co się z tym wiąże - są mniejsze. Wielkość pojedyńczego klocka odpowiada wielkości pojedyńczej litery w gr.0. Niektóre klocki w celu zbicia należy uderzyć kilkakrotnie.
Gra ma dość dużą paletkę do odbijania piłeczki, dodatkowo da się odbić piłkę jej dolną częścią. Gra ma dość dużą paletkę do odbijania piłeczki, dodatkowo da się odbić piłkę jej dolną częścią.

Wersja z dnia 08:18, 25 lut 2007

Grafika:Ataroid.gif

Spis treści

Okoliczności przyrody

Klon Arkanoida opublikowany przez niemiecki "Atari Magazin". Mimo pozornej prostoty i kiepskiej grafiki - rozgrywka jest niezwykle wciągająca, choć dosyć trudna. W ucho wpada przyjemna muzyczka (brak jej w ASMIE), niestety dość krótka.

Technikalia

Ekran jest podzielony na dwie główne części: górną z punktacją, ilością żyć, poziomem oraz numerem ekranu z danego poziomu oraz część główną gry. Elementów jest znacznie więcej niż w standardowym Arkanoidzie, a co się z tym wiąże - są mniejsze. Wielkość pojedyńczego klocka odpowiada wielkości pojedyńczej litery w gr.0. Niektóre klocki w celu zbicia należy uderzyć kilkakrotnie.

Gra ma dość dużą paletkę do odbijania piłeczki, dodatkowo da się odbić piłkę jej dolną częścią.

Bonusy:

B - włącza na jakiś czas dolną ramkę pod paletką (piłeczka nie ucieka);

F - włącza strzały rozbijające kloski;

G - przejście do kolejnego ekranu;

E - poszerzenie paletki;

Znaczek Atari - dodatkowe życie

Zauważone błędy

  • strzały nie dochodzą do krawędzi ekranu;
  • po stracie życia można dalej strzelać, póki ekran się nie odświerzy;
  • czasem pozostają śmieci na ekranie;

Linki

Ataroid w Atarimanii.

Podobne gry


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools