Ooz
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 05:35, 10 mar 2011 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Stryker (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | {{grafr|Powrooz_na_F7.jpg}} | + | {{grafr|Pow.jpg}} |
Adam 'Ooz' Powroźnik (wcześniej znany jako '''Powrooz''') - [[grafik]] z Częstochowy. Rocznik 1979. Znany jest od 2005 r. Specjalista od bajecznie kolorowych ekranów tytułowych (np. [http://atariki.krap.pl/index.php/Grafika:G2f_screen.gif takiego]) do gier. Do tworzenia grafik wykorzystuje edytor [[Graph2Font]]. Spotkać go można na forum "[http://www.atariage.com/forums/index.php?showforum=12 Atari Age]" (jako POWROOZ) oraz "[[atari.area|Atari Area]]" (jako ADM). W 2006 r. dołączył do grupy [[LaResistance]]. Obecnie w grupie [[Agenda]]. | Adam 'Ooz' Powroźnik (wcześniej znany jako '''Powrooz''') - [[grafik]] z Częstochowy. Rocznik 1979. Znany jest od 2005 r. Specjalista od bajecznie kolorowych ekranów tytułowych (np. [http://atariki.krap.pl/index.php/Grafika:G2f_screen.gif takiego]) do gier. Do tworzenia grafik wykorzystuje edytor [[Graph2Font]]. Spotkać go można na forum "[http://www.atariage.com/forums/index.php?showforum=12 Atari Age]" (jako POWROOZ) oraz "[[atari.area|Atari Area]]" (jako ADM). W 2006 r. dołączył do grupy [[LaResistance]]. Obecnie w grupie [[Agenda]]. |
Aktualna wersja
Adam 'Ooz' Powroźnik (wcześniej znany jako Powrooz) - grafik z Częstochowy. Rocznik 1979. Znany jest od 2005 r. Specjalista od bajecznie kolorowych ekranów tytułowych (np. takiego) do gier. Do tworzenia grafik wykorzystuje edytor Graph2Font. Spotkać go można na forum "Atari Age" (jako POWROOZ) oraz "Atari Area" (jako ADM). W 2006 r. dołączył do grupy LaResistance. Obecnie w grupie Agenda.
Jego obrazki ozdabiają takie gry, jak:
- Jelly Beans
- Boinxx (gra w produkcji)
- Scorpions
- Flowers Mania
- His Dark Majesty
Inne grafiki:
- Christmas Girl
- Pedro - 1. miejsce na jednym z graficznych 24h Compo
- Death Lord - 1. miejsce w gfx compo na Forever Seven (2006)
- Wally Race - 3. miejsce w gfx compo na Forever Seven
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.