Ridiculous Reality
From Atariki
Wersja z dnia 23:22, 13 lut 2013 Jhusak (Dyskusja | wkład) (Dodanie nowego artykułu.) ← Previous diff |
Wersja z dnia 23:25, 13 lut 2013 Jhusak (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Gra na Atari XL/XE powstała w 2012 roku, na podstawie gry flashowej "Continuity". | Gra na Atari XL/XE powstała w 2012 roku, na podstawie gry flashowej "Continuity". | ||
Autorzy,: | Autorzy,: | ||
- | * Martin "MatoSimi" Simecek | + | * [[Matosimi|Martin ‘MatoSimi’ Šimeček]] |
* [[Adam Wachowski]] | * [[Adam Wachowski]] | ||
* [[stRing]] | * [[stRing]] |
Wersja z dnia 23:25, 13 lut 2013
Gra na Atari XL/XE powstała w 2012 roku, na podstawie gry flashowej "Continuity". Autorzy,:
Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu Abbuc 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na SillyVenture 2012, sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013.
Autorem projektu kartridża i jego producentem jest Jakub Husak, wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.