Reharden
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 21:31, 13 maj 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 21:35, 13 maj 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Ciekawostkami tej produkcji są: | Ciekawostkami tej produkcji są: | ||
- | * nowy ogólny programowy tryb graficzny, oparty na jądrze o nazwie „Tryb HCM 0”. Jest to tryb 9-cio kolorowy z przewidywalnym czasem procesora pozostałym do zrobienia rzeczy w czasie rzeczywistym. | + | * nowy ogólny programowy tryb graficzny, oparty na jądrze o nazwie „Tryb HCM 0”. Jest to tryb 9-kolorowy z przewidywalnym czasem procesora pozostałym do zrobienia rzeczy w czasie rzeczywistym. |
* nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest software'owym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki [[Pokey]]a - słabego basu. | * nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest software'owym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki [[Pokey]]a - słabego basu. | ||
- | Jest to połączone ze standardową muzyczką RMT ([[Raster Music Tracker)]]. | + | Jest to połączone ze standardową muzyczką z [[Raster Music Tracker]]. |
Wersja z dnia 21:35, 13 maj 2019
Demo członka grupy HARD - Teli Sandora, na komputer Atari XL/XE (64 kB), wystawione na zlocie SillyVenture w grudniu 2017 roku. Ciekawostkami tej produkcji są:
- nowy ogólny programowy tryb graficzny, oparty na jądrze o nazwie „Tryb HCM 0”. Jest to tryb 9-kolorowy z przewidywalnym czasem procesora pozostałym do zrobienia rzeczy w czasie rzeczywistym.
- nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest software'owym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki Pokeya - słabego basu.
Jest to połączone ze standardową muzyczką z Raster Music Tracker.
Linki
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.