Hardbass
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
[[Kategoria:Niezbędnik kodera]] | [[Kategoria:Niezbędnik kodera]] | ||
- | {{stub)) | + | {{stub}} |
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019
Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokeya (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Teli Sandor, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.
Linki
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.