Hardbass
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 10:28, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
* [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie] | * [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie] | ||
+ | == Zobacz też == | ||
+ | * [[Softsynth]] | ||
[[Kategoria:Niezbędnik kodera]] | [[Kategoria:Niezbędnik kodera]] | ||
+ | [[Kategoria:Oprogramowanie Atari 8-bit]] | ||
+ | [[Kategoria:Edytory muzyczne]] | ||
+ | |||
{{stub}} | {{stub}} |
Wersja z dnia 10:28, 17 gru 2019
Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokeya (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Teli Sandor, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.
Linki
Zobacz też
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.