Hardbass
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:28, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 12:59, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
''Hardbass'' jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku [[Pokey]]a (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. | ''Hardbass'' jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku [[Pokey]]a (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. | ||
- | Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest [[Teli Sandor]], który pokazał hardbass | + | Umożliwia używanie muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest [[Teli Sandor]], który pokazał hardbass |
w demie [[Reharden]] w 2017 roku. | w demie [[Reharden]] w 2017 roku. | ||
Wersja z dnia 12:59, 17 gru 2019
Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokeya (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Teli Sandor, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.
Linki
Zobacz też
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.