Realtime
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 09:57, 6 wrz 2005 Mikey (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 18:10, 18 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Realtime effect == | == Realtime effect == | ||
- | W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio na procesorze o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [[Animacja|animacji]]. | + | W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest efektem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [[Animacja|animacji]], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk). |
== Realtime text == | == Realtime text == |
Wersja z dnia 18:10, 18 wrz 2005
z angielskiego - "czas rzeczywisty".
Realtime effect
W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest efektem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do animacji, bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).
Realtime text
Na wielu Copy-Party dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym.