Rzóg
From Atariki
Wersja z dnia 12:44, 29 wrz 2005 Seban (Dyskusja | wkład) (sonder magazin porawiono link) ← Previous diff |
Wersja z dnia 13:48, 30 wrz 2005 RZoG (Dyskusja | wkład) (W Overmin też hyba dłubałem :D) Next diff → |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
A z rzeczy bardziej "scene-related": | A z rzeczy bardziej "scene-related": | ||
* kilka części [[Bitter Reality]] (''Plazma'', ''Flexible Square'', ''Dragonbobs'' oraz ''Sinus Worm'') | * kilka części [[Bitter Reality]] (''Plazma'', ''Flexible Square'', ''Dragonbobs'' oraz ''Sinus Worm'') | ||
+ | * [[Overmind]] | ||
* [[ABBUC SONDERMAGAZIN 17 Intro|ABBUC Sondermagazin #17 Intro ]] | * [[ABBUC SONDERMAGAZIN 17 Intro|ABBUC Sondermagazin #17 Intro ]] | ||
* Chaos Music Miąchadełko (CMM) | * Chaos Music Miąchadełko (CMM) |
Wersja z dnia 13:48, 30 wrz 2005
Remigiusz "Rzóg" Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy XE-Team, wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie hi-res) w grupie Slight. Mieszkaniec Warszawy.
Do jego osiągnięć m.in. należą:
- L-4 Demo
- Ozor Demo
- Rzóg Joins XE-Team
A z rzeczy bardziej "scene-related":
- kilka części Bitter Reality (Plazma, Flexible Square, Dragonbobs oraz Sinus Worm)
- Overmind
- ABBUC Sondermagazin #17 Intro
- Chaos Music Miąchadełko (CMM)
- XET CMC Finder
- Point
Jest również autorem kodu do gry Sexy Six wydanej przez Sikora.
Miał ciekawy okres w swej twórczości - mianowicie upodobał sobie pisanie programów przy wyłączonych przerwaniach (wszystko w ciągu głównym), także wszelkie popularne "zamrażarki" (włączając w to również Tight Freezer) zachowywały się jakby nagle przestały działać, a mówiąc prościej - program taki nie dał się "sfreezować" :)
Obecnie nieaktywny na scenie, zajmuje się na przemian karierą zawodową oraz rodziną.