Vicky

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 18:27, 26 gru 2005
Miker (Dyskusja | wkład)
(link)
← Previous diff
Wersja z dnia 10:06, 21 lut 2006
Mikey (Dyskusja | wkład)
(ditto)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{ImgFrm|http://atariki.krap.pl/images/6/6e/Vicky_title_mini.gif|http://atariki.krap.pl/images/f/f3/Scr_vicky.gif|Plansza tytułowa}} {{ImgFrm|http://atariki.krap.pl/images/6/6e/Vicky_title_mini.gif|http://atariki.krap.pl/images/f/f3/Scr_vicky.gif|Plansza tytułowa}}
-'''''Vicky''''' to gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku.+Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku.
Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|Michał Widera (Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software Of Silesia Rousers (USSR)|USSR]]. Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|Michał Widera (Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software Of Silesia Rousers (USSR)|USSR]].
Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu).

Wersja z dnia 10:06, 21 lut 2006

Vicky_title_mini.gif
Plansza tytułowa

Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez Laboratorium Komputerowe AVALON w 1993 roku. Twórcami byli Tomek Liebich (TL) (program, muzyka) oraz Michał Widera (Muro) (grafika). Całość jest firmowana logo grupy USSR. Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.

Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR.

Ciekawostką jest fakt, że intro poprzedzające grę, a właściwie animacja, jest dekompresowana w trakcie prezentacji.

Vicky_anim_mini.gif
Wstępna animacja

Uwaga: niestety z powodu pewnych błędów w programie, gry nie da się ukończyć.

Personal tools