Dyskusja:Graphics 15
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 11:52, 21 maj 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 12:12, 21 maj 2006 Miker (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
''Tryb ten jest najbardziej popularnym w grach, ze względu na wielkość piksela oraz ilość kolorów'' | ''Tryb ten jest najbardziej popularnym w grach, ze względu na wielkość piksela oraz ilość kolorów'' | ||
jest mylące, bowiem w grach stosuje się (w ogromnej większości) znakowy odpowiednik GFX #15 czyli tryb ten co jest wspomniany później w tym opisie... ;] --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:52, 21 maj 2006 (CEST) | jest mylące, bowiem w grach stosuje się (w ogromnej większości) znakowy odpowiednik GFX #15 czyli tryb ten co jest wspomniany później w tym opisie... ;] --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:52, 21 maj 2006 (CEST) | ||
+ | |||
+ | :Zgoda - przepiszę to tam, tylko nie wiem czy dzisiaj. (rzeczywiście - coś mi tam nie halo było, tylko nie wiedziałem co). W każdym razie denx za info. :) --[[Użytkownik:Miker|miker/bjb/ng]] 14:12, 21 maj 2006 (CEST) |
Wersja z dnia 12:12, 21 maj 2006
Moim skromnym zdaniem stwierdzenie: Tryb ten jest najbardziej popularnym w grach, ze względu na wielkość piksela oraz ilość kolorów jest mylące, bowiem w grach stosuje się (w ogromnej większości) znakowy odpowiednik GFX #15 czyli tryb ten co jest wspomniany później w tym opisie... ;] --Dracon/TQA 13:52, 21 maj 2006 (CEST)
- Zgoda - przepiszę to tam, tylko nie wiem czy dzisiaj. (rzeczywiście - coś mi tam nie halo było, tylko nie wiedziałem co). W każdym razie denx za info. :) --miker/bjb/ng 14:12, 21 maj 2006 (CEST)