World Karate Championship
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 17:56, 31 maj 2006 Krap (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 18:40, 31 maj 2006 KMK (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|Worldkarate1.png}} | {{grafr|Worldkarate1.png}} | ||
- | Doskonały turniej karate produkcji [[System Three Software]], wydany w 1986 przez [[Epyx]]. | + | Doskonały turniej karate produkcji [[System Three Software]], wydany w 1986 przez [http://en.wikipedia.org/wiki/Epyx Epyx]. |
Pojedynki z coraz lepszymi przeciwnikami sterowanymi przez komputer przerywane są zadaniami polegającymi na łamaniu kamiennych płytek, czy unikaniu pocisków. Wersja pełna cieszy oko zmieniającą się scenerią pojedynku. Gra również dla dwóch graczy. | Pojedynki z coraz lepszymi przeciwnikami sterowanymi przez komputer przerywane są zadaniami polegającymi na łamaniu kamiennych płytek, czy unikaniu pocisków. Wersja pełna cieszy oko zmieniającą się scenerią pojedynku. Gra również dla dwóch graczy. |
Wersja z dnia 18:40, 31 maj 2006
Doskonały turniej karate produkcji System Three Software, wydany w 1986 przez Epyx.
Pojedynki z coraz lepszymi przeciwnikami sterowanymi przez komputer przerywane są zadaniami polegającymi na łamaniu kamiennych płytek, czy unikaniu pocisków. Wersja pełna cieszy oko zmieniającą się scenerią pojedynku. Gra również dla dwóch graczy.
Sterowanie
Klawisze:
- START - start gry dla jednego gracza
- SELECT - start gry dla dwóch graczy
- T - włączenie muzyki w trakcie walki
- CTRL+T - wyłączenie muzyki w trakcie walki
Joystick (bez Fire):
- lewo/prawo - krok w danym kierunku
- góra - mizerny skok
- dół - podcięcie
- lewo/prawo+góra - cios reką na wysokość głowy przeciwnika; odwraca postać w kierunku ciosu
- dół+<kierunek od przeciwnika> - cios z przykucu, pięścią w krocze
- dół+<kierunek do przeciwnika> - kopnięcie na wysokość głowy przeciwnika
Joystick (z Fire):
- góra - kopnięcie z wyskoku
- dół - cios z przykucu, pięścią w krocze w kierunku przeciwnego niż postać jest zwrócona; odwraca postać w kierunku ciosu
- <kierunek do przeciwnika> - kopnięcie na wysokość klatki schodowej przeciwnika
- <kierunek od przeciwnika> - kopnięcie z półobrotu ala chuck
- lewo/prawo+góra - wyskok z obrotem w danym kierunku
- lewo/prawo+dół - kopnięcie na wysokość piszczela przeciwnika; odwraca postać w kierunku ciosu
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.