Hidden part
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 22:18, 15 wrz 2007 Mikey (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 22:27, 15 wrz 2007 Mikey (Dyskusja | wkład) (Azbest , z polskiego to chyba same dostateczne miales :) Tak sie nie da tego czytac!) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Z angielskiego: "ukryta część". | + | Z angielskiego "ukryta część" - niedostępna w łatwy i możliwy do przewidzenia sposób część lub opcja programu, dema, gry, utworu muzycznego (np. ukryte patterny w modułach) lub grafikach (np. piksele o takim samym kolorze RGB jak tło więc normalnie niewidoczne a ujawniające się dopiero np. po rotacji kolorów). Najczęściej w programach aby do niej przejść należy: |
- | + | ||
- | Ukryta, niedostępna w łatwy i możliwy do przewidzenia sposób część lub opcja programu, dema, gry, utworu muzycznego (np. ukryte patterny w modułach) lub grafikach (np. piksele o takim samym kolorze RGB jak tło więc normalnie niewidoczne a ujawniające się dopiero np. po rotacji kolorów). Najczęściej w programach aby do niej przejść należy: | + | |
* wpisać odpowiedni kod (ciąg znaków) w odpowiednim momencie pracy programu | * wpisać odpowiedni kod (ciąg znaków) w odpowiednim momencie pracy programu |
Wersja z dnia 22:27, 15 wrz 2007
Z angielskiego "ukryta część" - niedostępna w łatwy i możliwy do przewidzenia sposób część lub opcja programu, dema, gry, utworu muzycznego (np. ukryte patterny w modułach) lub grafikach (np. piksele o takim samym kolorze RGB jak tło więc normalnie niewidoczne a ujawniające się dopiero np. po rotacji kolorów). Najczęściej w programach aby do niej przejść należy:
- wpisać odpowiedni kod (ciąg znaków) w odpowiednim momencie pracy programu
- uruchomić program z odpowiednim parametrem/przełącznikiem
- wykonać odpowiednią akcję (np. w grze w odpowiedniej kolejności strzelać do celów)
- zadziałać w inny, analogowy sposób (np. polizać palec i dotknąć styków portu joysticka)
Spis treści |
Ukryte części w demach na Atari 8-bit
- Asskicker
- Należy trzymać wciśnięty klawisz FIRE joysticka podczas bootowania.
- Bash
- Po 'zjechaniu' planszy tytulowej z gory na dol, nalezy wpisac wyraz 'zeuan' Jest na to okolo 3 sekundy wiec trzeba sie spieszyc.
- Bonanza
- Należy wcisnąć: Control Shift G + Start + Select + Option + Fire w porcie joysticka nr 2.
- Sweet Illusions
- Garfield
- Wpisz JAKUB.
- Wanted
- De Themo 2
- Entrance of Dragon
- Należy na końcu dema wpisać hasło (z jednego ze scrolli): ATARI NOT DEAD
- Rabbacan
- Wpisz The city entrance with bones, Windy glue slips on my eyes
Ukryte części w grach na Atari 8-bit
- Sexy Six
- Należy uruchomic data dyski bez dysku z grą.
- World Karate Championship
- Wpisanie podczas gry (gdy żaden z zawodników nie leży znokautowany) kodu X1, X2, X3 lub X4 zmienia prędkość ruchu postaci.
- Wpisanie w tych samych warunkach kodu ADZM powoduje zmianę tła.
Ukryte części w programach na Atari 8-bit
Ukryte części w intrach/demach na Atari 16/32-bit
- Virtual Escape [1]
- Należy wcisnąć ESCAPE gdy tylko demo się uruchomi (można próbować wciskać ESCAPE kilka razy dla pewności).
- Ooh Crickey Wot A Scorcher [2]
- Punish Your Machine [3]
- Należy wpisać w głownym menu: hiddenscreenmaessig
- Ukryty screen: w menu idź do 'punish your machine' i wpisz HIDDENSCREENMAESSIG.
- Ukryty obrazek: uruchom screen "when colours are going bang bang" i wciśnij *.
- Ukryty obrazek: w drugiej części screena "there are many sheeps" wpisz THEOVERLANDERSFROMTHEUNIONAREPROUDTOSAYYOUTHATYOUHAVEFOUNDTHEPASSWORD i wciśnij spację.
- Ukryty scroll: w intrze do "the best part of the creation" wciśnij 'HELP'.
- UMD 8730 [4]
- Należy odtworzyć jakikolwiek utwór zaczynający się na literę G np. Giana Sisters . Następnie zaczynający się na R. Następnie na Z. Na koniec kliknij na prawe oko rasta-mana.
- Awakening of the Gods [5]
- Wpisz ZURK w głównym menu.
- Grumbler in the Rutting Season [6]
- w Alternative menu wciśnij HELP.
Zobacz też
Cheats - kody i inne sztuczki ułatwiające gry.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.