Vicky
From Atariki
Wersja z dnia 13:18, 13 gru 2006 Muro (Dyskusja | wkład) (→Usuwanie danych personalnych) ← Previous diff |
Aktualna wersja Korodzik (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku. | Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku. | ||
Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|(Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software Of Silesia Rousers (USSR)|USSR]]. | Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|(Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software Of Silesia Rousers (USSR)|USSR]]. | ||
- | Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). | + | Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi odnaleźć sześć fantów, zanieść je w odpowiednie miejsca i dojść do wyjścia. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). |
- | Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha. | + | Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra [[Fluid-Kha]]. |
Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR. | Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR. |
Aktualna wersja
Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez Laboratorium Komputerowe AVALON w 1993 roku. Twórcami byli Tomek Liebich (TL) (program, muzyka) oraz (Muro) (grafika). Całość jest firmowana logo grupy USSR. Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi odnaleźć sześć fantów, zanieść je w odpowiednie miejsca i dojść do wyjścia. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.
Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR.
Ciekawostką jest fakt, że intro poprzedzające grę, a właściwie animacja, jest dekompresowana w trakcie prezentacji.
Uwaga: niestety z powodu pewnych błędów w programie, gry nie da się ukończyć.
TL napisał również wersję tej gry na Amigę, ale nie odniosła ona takiego sukcesu jak na 8-bitowym Atari.