AssKicker

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 06:43, 6 wrz 2007
Azbest (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 00:05, 6 sty 2013
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-[[Demo]] (trackmo) grupy [[Shadows]], które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party [[Mikołów|Silesian Atari Open]] w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na [[QuaST 1996]]. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych ([http://pl.wikipedia.org/wiki/Amiga Amiga], PC, [[Falcon]]) - czyli cieniowane [http://pl.wikipedia.org/wiki/Torus_%28matematyka%29 torusy], pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. ''tryb Konopa'' (grafika w odcieniach (tryb [[GTIA]]), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa [[BeWeSoft]]a (aby ją uruchomić, należy trzymać wciśnięty klawisz FIRE joysticka podczas bootowania).+[[Demo]] (trackmo) grupy [[Shadows]], które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party [[Mikołów|Silesian Atari Open]] w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na [[QuaST 1996]].
-Autorzy:+== Opis ==
 +Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych ([http://pl.wikipedia.org/wiki/Amiga Amiga], PC, [[Falcon]]) - czyli cieniowane [http://pl.wikipedia.org/wiki/Torus_%28matematyka%29 torusy], pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. ''tryb Konopa'' (grafika w odcieniach (tryb [[GTIA]]), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa [[BeWeSoft]]a (aby ją uruchomić, należy trzymać wciśnięty klawisz FIRE joysticka podczas bootowania).
 + 
 +== Autorzy ==
*Kod: [[Konop]], *Kod: [[Konop]],
*Grafika: [[Titus]] *Grafika: [[Titus]]
*Muzyka: [[Cedyń]] *Muzyka: [[Cedyń]]
- +== Download ==
-Download:+
{{pouet|9085|png}} {{pouet|9085|png}}
-Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny [http://sources.pigwa.net/files/dema/asskicker_scr.zip stąd].+== Kod źródłowy ==
 +Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny [http://sources.pigwa.net/files/dema/asskicker_scr.zip tutaj].
 +== Uwagi ==
 +Demo nie działa na komputerach z rozszerzeniem [[Compy Shop (rozszerzenie RAM)|Compy Shop]].
[[Kategoria:Dema XL/XE]] [[Kategoria:Dema XL/XE]]
[[Kategoria:Polskie dema]] [[Kategoria:Polskie dema]]

Wersja z dnia 00:05, 6 sty 2013

Demo (trackmo) grupy Shadows, które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party Silesian Atari Open w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na QuaST 1996.

Spis treści

Opis

Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. tryb Konopa (grafika w odcieniach (tryb GTIA), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa BeWeSofta (aby ją uruchomić, należy trzymać wciśnięty klawisz FIRE joysticka podczas bootowania).

Autorzy

Download

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9085


Kod źródłowy

Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny tutaj.

Uwagi

Demo nie działa na komputerach z rozszerzeniem Compy Shop.

Personal tools