Dely
From Atariki
(Różnice między wersjami)
												
			
			| Wersja z dnia 00:41, 10 cze 2011 Krótki (Dyskusja | wkład) (poprawka linków po przeniesieniu artykułów) ← Previous diff  | 
				Aktualna wersja Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład) (Zmiana własnej polityki prywatności ;))  | 
			||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| - | Daniel 'Dely' Koźmiński. | + | Aktualne miejsce zamieszkania - Radom. Żonaty, dwoje dzieci (nawet podobne ;)). | 
| - | Urodzony w 1977 r. w Milanówku. Aktualne miejsce zamieszkania - Radom. Żonaty, dwoje dzieci (nawet podobne ;)). | + | |
| {{grafr|Dely.jpg}} | {{grafr|Dely.jpg}} | ||
| Zajmuje się głównie grafiką, od czasu do czasu coś zakoduje w asemblerze. Zajmuje się od 1998 roku prowadzeniem vortalu [[atari.area]]. | Zajmuje się głównie grafiką, od czasu do czasu coś zakoduje w asemblerze. Zajmuje się od 1998 roku prowadzeniem vortalu [[atari.area]]. | ||
Aktualna wersja
Aktualne miejsce zamieszkania - Radom. Żonaty, dwoje dzieci (nawet podobne ;)).
Zajmuje się głównie grafiką, od czasu do czasu coś zakoduje w asemblerze. Zajmuje się od 1998 roku prowadzeniem vortalu atari.area.
Produkcje, w których brał udział:
Grafika:
- Ludek - 4 miejsce w GFX Compo na QuaST 2004,
 - Multihead - 5 miejsce w GFX Compo na QuaST 2004,
 - Fox - 6 miejsce w GFX Compo na QuaST 2004,
 - One Eye - 4 miejsce w GFX Compo na QuaST 2005,
 - Flying Heart - 5 miejsce w GFX Compo na QuaST 2005,
 - Borg Pirate - 4 miejsce w GFX Compo na Forever Seven,
 - Dragon Paradise - 5 miejsce w GFX Compo na Forever Seven.
 - Glizda - 1 miejsce w GFX Compo na Noise 2006.
 - Before I Sleep - 2 miejsce w GFX Compo na Forever Eight.
 - Patience - 2 miejsce w GFX Compo na Głuchołazy 2006.
 - Pinklown - 3 miejsce w GFX Compo na Głuchołazy 2006.
 - Bruczrro - jedyna praca na kompo Sikora "Kucając do miecza".
 
Produkcje kodowane:
- Zegar Demo - 3 miejsce na SillyVenture 2004 (kod, grafiki)
 - Galaxia - gra zręcznościowa, klon Space Invaders (kod, grafiki - gra nieukończona)
 - Bash - 1 miejsce w demo compo na Forever Seven (grafiki, kod (endpart i hiddenpart)
 

