Reharden
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 08:51, 14 maj 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) (HCM info) ← Previous diff |
Wersja z dnia 08:53, 14 maj 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Ciekawostkami tej produkcji są: | Ciekawostkami tej produkcji są: | ||
- | * nowy programowy tryb graficzny o nazwie „HCM0” (Hard Color Map). Jest to tryb 9-kolorowy. Więcej o nim jest [https://bitbucket.org/sandor-hard/reharden/src/master/HCM.md tutaj]. | + | * nowy programowy tryb graficzny o nazwie „HCM0” (Hard Color Map). Jest to tryb 9-kolorowy (9 kolorów dostępnych w 3 nakładających się paletach kolorów). Więcej o nim jest [https://bitbucket.org/sandor-hard/reharden/src/master/HCM.md tutaj]. |
* nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest programowym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki [[Pokey]]a - słabego basu. | * nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest programowym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki [[Pokey]]a - słabego basu. |
Wersja z dnia 08:53, 14 maj 2019
Demo członka grupy HARD - Teli Sandora, na komputer Atari XL/XE (64 kB), wystawione na zlocie SillyVenture w grudniu 2017 roku. Ciekawostkami tej produkcji są:
- nowy programowy tryb graficzny o nazwie „HCM0” (Hard Color Map). Jest to tryb 9-kolorowy (9 kolorów dostępnych w 3 nakładających się paletach kolorów). Więcej o nim jest tutaj.
- nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest programowym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki Pokeya - słabego basu.
Jest to połączone ze standardową muzyczką z Raster Music Tracker.
Linki
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.