ILC
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 18:58, 14 sie 2024 Mono (Dyskusja | wkład) (pzm i ap3) ← Previous diff |
Wersja z dnia 21:21, 14 sie 2024 Mono (Dyskusja | wkład) (organizacja wyświetlania linii w ramkach) Next diff → |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
<table border=1> | <table border=1> | ||
<tr><td>offset</td><td>długość</td><td>opis</td></tr> | <tr><td>offset</td><td>długość</td><td>opis</td></tr> | ||
- | <tr><td>$0000</td><td>$0028</td><td>linia 0 (linia skanningowa 1 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | + | <tr><td>$0000</td><td>$0028</td><td>linia 0 (linia skanningowa 0 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> |
<tr><td>$0028</td><td>$0028</td><td>linia 1 (linia skanningowa 1 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | <tr><td>$0028</td><td>$0028</td><td>linia 1 (linia skanningowa 1 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | ||
- | <tr><td>$0050</td><td>$0028</td><td>linia 2 (linia skanningowa 3 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | + | <tr><td>$0050</td><td>$0028</td><td>linia 2 (linia skanningowa 2 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> |
<tr><td>$0078</td><td>$0028</td><td>linia 3 (linia skanningowa 3 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | <tr><td>$0078</td><td>$0028</td><td>linia 3 (linia skanningowa 3 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | ||
<tr><td>...</td><td>...</td><td>kolejne linie</td></tr> | <tr><td>...</td><td>...</td><td>kolejne linie</td></tr> | ||
- | <tr><td>$1DB0</td><td>$0028</td><td>linia 190 (linia skanningowa 191 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | + | <tr><td>$1DB0</td><td>$0028</td><td>linia 190 (linia skanningowa 190 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> |
<tr><td>$1DD8</td><td>$0028</td><td>linia 191 (linia skanningowa 191 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | <tr><td>$1DD8</td><td>$0028</td><td>linia 191 (linia skanningowa 191 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 9]]</td></tr> | ||
- | <tr><td>$1E00</td><td>$0028</td><td>linia 0 (linia skanningowa 0 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> | + | <tr><td>$1E00</td><td>$0028</td><td>linia 0 (linia skanningowa 0 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> |
- | <tr><td>$1E28</td><td>$0028</td><td>linia 1 (linia skanningowa 0 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> | + | <tr><td>$1E28</td><td>$0028</td><td>linia 1 (linia skanningowa 1 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> |
- | <tr><td>$1E50</td><td>$0028</td><td>linia 2 (linia skanningowa 2 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> | + | <tr><td>$1E50</td><td>$0028</td><td>linia 2 (linia skanningowa 2 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> |
- | <tr><td>$1E78</td><td>$0028</td><td>linia 3 (linia skanningowa 2 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> | + | <tr><td>$1E78</td><td>$0028</td><td>linia 3 (linia skanningowa 3 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> |
<tr><td>...</td><td>...</td><td>kolejne linie</td></tr> | <tr><td>...</td><td>...</td><td>kolejne linie</td></tr> | ||
- | <tr><td>$3BB0</td><td>$0028</td><td>linia 190 (linia skanningowa 190 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> | + | <tr><td>$3BB0</td><td>$0028</td><td>linia 190 (linia skanningowa 190 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> |
- | <tr><td>$3BD8</td><td>$0028</td><td>linia 191 (linia skanningowa 190 ramki nieparzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> | + | <tr><td>$3BD8</td><td>$0028</td><td>linia 191 (linia skanningowa 191 ramki parzystej) obrazu w trybie [[Graphics 11]]</td></tr> |
</table> | </table> | ||
Wersja z dnia 21:21, 14 sie 2024
Format pliku generowany przez APAC View. Podobny do APC, tylko o dwukrotnie większej rozdzielczości (80x192), czyli zarówno linia jasności (Graphics 9) jak i koloru (Graphics 11) jest interlace'owana. Użyty m.in. w grze Sexy Six.
offset | długość | opis |
$0000 | $0028 | linia 0 (linia skanningowa 0 ramki parzystej) obrazu w trybie Graphics 9 |
$0028 | $0028 | linia 1 (linia skanningowa 1 ramki nieparzystej) obrazu w trybie Graphics 9 |
$0050 | $0028 | linia 2 (linia skanningowa 2 ramki parzystej) obrazu w trybie Graphics 9 |
$0078 | $0028 | linia 3 (linia skanningowa 3 ramki nieparzystej) obrazu w trybie Graphics 9 |
... | ... | kolejne linie |
$1DB0 | $0028 | linia 190 (linia skanningowa 190 ramki parzystej) obrazu w trybie Graphics 9 |
$1DD8 | $0028 | linia 191 (linia skanningowa 191 ramki nieparzystej) obrazu w trybie Graphics 9 |
$1E00 | $0028 | linia 0 (linia skanningowa 0 ramki nieparzystej) obrazu w trybie Graphics 11 |
$1E28 | $0028 | linia 1 (linia skanningowa 1 ramki parzystej) obrazu w trybie Graphics 11 |
$1E50 | $0028 | linia 2 (linia skanningowa 2 ramki nieparzystej) obrazu w trybie Graphics 11 |
$1E78 | $0028 | linia 3 (linia skanningowa 3 ramki parzystej) obrazu w trybie Graphics 11 |
... | ... | kolejne linie |
$3BB0 | $0028 | linia 190 (linia skanningowa 190 ramki nieparzystej) obrazu w trybie Graphics 11 |
$3BD8 | $0028 | linia 191 (linia skanningowa 191 ramki parzystej) obrazu w trybie Graphics 11 |
Spotykane są też rozszerzenia PZM oraz AP3 dla tego formatu.