Realtime

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 09:57, 6 wrz 2005
Mikey (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 18:10, 18 wrz 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 2: Linia 2:
== Realtime effect == == Realtime effect ==
-W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio na procesorze o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [[Animacja|animacji]].+W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest efektem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [[Animacja|animacji]], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).
== Realtime text == == Realtime text ==

Wersja z dnia 18:10, 18 wrz 2005

z angielskiego - "czas rzeczywisty".

Realtime effect

W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest efektem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do animacji, bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).

Realtime text

Na wielu Copy-Party dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym.

Personal tools