Jet Set Willy
From Atariki
Wersja z dnia 22:21, 17 paź 2005 Krótki (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 14:17, 18 paź 2005 KMK (Dyskusja | wkład) (aż tyle to jednak nie :)) Next diff → |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
W ''Jet Set Willy'' chodzi o to, żeby pozbierać przedmioty rozrzucone po całym domu, co jest warunkiem wpuszczenia naszego bohatera przez żonę do sypialni. Dom ma 52 spore pokoje (w oryginale jest ich 63), a w nich, oprócz przedmiotów do zebrania, znajduje się też mnóstwo pułapek i zabijających straszydeł. Na wykonanie zadania jest 5 godzin. | W ''Jet Set Willy'' chodzi o to, żeby pozbierać przedmioty rozrzucone po całym domu, co jest warunkiem wpuszczenia naszego bohatera przez żonę do sypialni. Dom ma 52 spore pokoje (w oryginale jest ich 63), a w nich, oprócz przedmiotów do zebrania, znajduje się też mnóstwo pułapek i zabijających straszydeł. Na wykonanie zadania jest 5 godzin. | ||
- | Wersja na Atari charakteryzuje się tyleż kiepską grafiką, co świetnym, trwającym dobre 10 minut soundtrackiem autorstwa [[Rob Hubbard|Roba Hubbarda]]. | + | Wersja na Atari charakteryzuje się tyleż kiepską grafiką, co świetnym, trwającym prawie 5 minut soundtrackiem autorstwa [[Rob Hubbard|Roba Hubbarda]]. |
[[Grafika:jswtitle.png]] | [[Grafika:jswtitle.png]] |
Wersja z dnia 14:17, 18 paź 2005
Jet Set Willy - atarowska wersja znanego przeboju z początku lat osiemdziesiątych. Według dostępnych źrodeł, jest to napisany przez Tynesoft klon gry na ZX Spectrum wydanej przez Software Projects. Gra na Spectrum jest rozwinięciem nieco wcześniej wydanej gry pt. Manic Miner, ta natomiast jest z kolei adaptacją gry na Atari pt. Miner 2049'er.
W Jet Set Willy chodzi o to, żeby pozbierać przedmioty rozrzucone po całym domu, co jest warunkiem wpuszczenia naszego bohatera przez żonę do sypialni. Dom ma 52 spore pokoje (w oryginale jest ich 63), a w nich, oprócz przedmiotów do zebrania, znajduje się też mnóstwo pułapek i zabijających straszydeł. Na wykonanie zadania jest 5 godzin.
Wersja na Atari charakteryzuje się tyleż kiepską grafiką, co świetnym, trwającym prawie 5 minut soundtrackiem autorstwa Roba Hubbarda.
Zobacz też:
- Mapa do wersji na Atari.
- Mapa do wersji na ZX Spectrum (czyli do oryginału).
- Trwają poszukiwania osoby, której się tę grę - w wersji na Atari - udało ukończyć. Istnieje podejrzenie, że wszystkie znane kopie mają uszkodzenie, które to uniemożliwia. Tutaj można poczytać dyskusję na ten temat.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.