Dyskusja:Overmind
From Atariki
"zdecydowali się nie dołączać (...) nowych trybów graficznych takich jak 9++"
- 9++ ujrzał światło dzienne w roku 2002. --0xF 12:42, 20 sty 2019 (CET)
- fakt, chodziło mi o ten tryb "9" z co druga linią pustą, pomyliłem go z 9++, poprawię.. tylko czy ten tryb miał jakąś oficjalną nazwę? --Seban/SLIGHT 13:06, 20 sty 2019 (CET)
- Tryb Konopa lub tryb 9+ - dlatego mój tryb ma dwa plusy. :) --0xF 11:47, 23 sty 2019 (CET)
- a widzisz, ja tego nie wiedziałem :) zawsze nazywałem to "poczwórną dziewiątką z dziurami" :D dzięki za oświecenie! :) --Seban/SLIGHT 14:40, 23 sty 2019 (CET)
- Tryb Konopa lub tryb 9+ - dlatego mój tryb ma dwa plusy. :) --0xF 11:47, 23 sty 2019 (CET)
- fakt, chodziło mi o ten tryb "9" z co druga linią pustą, pomyliłem go z 9++, poprawię.. tylko czy ten tryb miał jakąś oficjalną nazwę? --Seban/SLIGHT 13:06, 20 sty 2019 (CET)
@Dracon... dzięki za poprawki... pisałem to już mało przytomny, dość późno w nocy, rano miałem to przeczytać jeszcze raz i ew. poprawić... oczywiście zapomniałem. Gdy jak dokonałeś poprawek to się przeraziłem ilością błędów które zrobiłem :) --Seban/SLIGHT 21:28, 22 sty 2019 (CET)
- Spoko, nie ma sprawy. ;) Ty za to pokazałeś jak się robi wzorcowe opracowanie tematu - chodzi mi o "SFDN Packer" ! Wracając do tematu, to bardzo ciekawie wyszedł ten opis powstania OVERMINDa i zastanawiam się, czy coś w tym stylu nie dać przy haśle o NUMENie. ;) --Dracon/TQA 10:23, 23 sty 2019 (CET)
- kurczę, jeżeli Numen Team przedstawiłby historię i okoliczności powstawania NUMENa, sądzę że to mogłaby być ciekawa lektura! jestem jak najbardziej za! --Seban/SLIGHT 14:40, 23 sty 2019 (CET)
- btw. Dracon, wiesz może coś o "Polish Cracking Crew"? To chyba jedna ze starszych grup crackerskich której produkcje widziałem, jeden z przykładów: