Action!

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 07:31, 25 gru 2006
KMK (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 07:11, 29 gru 2006
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-Strukturalny język programowania dla ośmiobitowych Atari łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]). +Strukturalny, kompilowany język programowania dla ośmiobitowych Atari łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]).
-Oryginalna wersja języka występowała na [[cartridge]]'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.+ 
 +Oryginalna wersja języka występuje na [[cartridge]]'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.
Znane osobistości używające Action! to: [[Jakub Husak]], [[Gizmo Magic]]. Znane osobistości używające Action! to: [[Jakub Husak]], [[Gizmo Magic]].

Wersja z dnia 07:11, 29 gru 2006

Strukturalny, kompilowany język programowania dla ośmiobitowych Atari łączący cechy C i Pascala, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia).

Oryginalna wersja języka występuje na cartridge'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.

Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.

Linki zewnętrzne


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools