Dyskusja:Graphics 15

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:52, 21 maj 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 12:12, 21 maj 2006
Miker (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 2: Linia 2:
''Tryb ten jest najbardziej popularnym w grach, ze względu na wielkość piksela oraz ilość kolorów'' ''Tryb ten jest najbardziej popularnym w grach, ze względu na wielkość piksela oraz ilość kolorów''
jest mylące, bowiem w grach stosuje się (w ogromnej większości) znakowy odpowiednik GFX #15 czyli tryb ten co jest wspomniany później w tym opisie... ;] --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:52, 21 maj 2006 (CEST) jest mylące, bowiem w grach stosuje się (w ogromnej większości) znakowy odpowiednik GFX #15 czyli tryb ten co jest wspomniany później w tym opisie... ;] --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:52, 21 maj 2006 (CEST)
 +
 +:Zgoda - przepiszę to tam, tylko nie wiem czy dzisiaj. (rzeczywiście - coś mi tam nie halo było, tylko nie wiedziałem co). W każdym razie denx za info. :) --[[Użytkownik:Miker|miker/bjb/ng]] 14:12, 21 maj 2006 (CEST)

Wersja z dnia 12:12, 21 maj 2006

Moim skromnym zdaniem stwierdzenie: Tryb ten jest najbardziej popularnym w grach, ze względu na wielkość piksela oraz ilość kolorów jest mylące, bowiem w grach stosuje się (w ogromnej większości) znakowy odpowiednik GFX #15 czyli tryb ten co jest wspomniany później w tym opisie... ;] --Dracon/TQA 13:52, 21 maj 2006 (CEST)

Zgoda - przepiszę to tam, tylko nie wiem czy dzisiaj. (rzeczywiście - coś mi tam nie halo było, tylko nie wiedziałem co). W każdym razie denx za info. :) --miker/bjb/ng 14:12, 21 maj 2006 (CEST)