Dyskusja:Player/Missile Graphics

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:28, 20 wrz 2005
0xF (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 12:10, 20 wrz 2005
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 11: Linia 11:
żeby nie wprowadzać Czytelników w błąd. żeby nie wprowadzać Czytelników w błąd.
--[[Wikipedysta:0xF|0xF]] 13:25, 20 wrz 2005 (CEST) --[[Wikipedysta:0xF|0xF]] 13:25, 20 wrz 2005 (CEST)
 +
 +To wytnij. [[Wikipedysta:KMK|KMK]] 14:10, 20 wrz 2005 (CEST)

Wersja z dnia 12:10, 20 wrz 2005

"Pozycję poziomą duszków kontroluje się wpisując jego położenie do rejestrów HPOSP0-HPOSP3 ($d000-$d003), możliwe są wartości od $00 do $E3"

A co nas broni przed wpisaniem $E4..$FF ? --0xF 14:55, 19 wrz 2005 (CEST)
E, no nic. Można wpisać. Zwłaszcza, że o ile pamiętam teoretyczna szerokość ekranu to 256 cykli koloru i właśnie duchem można jeździć po całości, acz, wiadomo, tego nie widać. KMK 22:14, 19 wrz 2005 (CEST)

Na linię jest 228 cykli koloru (=2*114 cykli maszynowych). Zakres wartości, dla których duszek będzie widoczny zależy od jego szerokości, grafiki (jak jest $00, to jak by nie ustawiać pozycję, nie będzie widać :) ) i tego, ile widać na ekranie (np. w emulu 168 cykli koloru; normalnie coś w okolicach tego), więc proponuję po prostu wyciąć ten fragment, żeby nie wprowadzać Czytelników w błąd. --0xF 13:25, 20 wrz 2005 (CEST)

To wytnij. KMK 14:10, 20 wrz 2005 (CEST)

Personal tools