Dyskusja użytkownika:Mono

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:09, 21 cze 2016
Mono (Dyskusja | wkład)
(tryby graficzne)
← Previous diff
Wersja z dnia 11:11, 21 cze 2016
Mono (Dyskusja | wkład)
(Kategoria tryby graficzne)
Next diff →
Linia 27: Linia 27:
-- [[Użytkownik:0xF|0xF]] 10:44, 21 cze 2016 (CEST) -- [[Użytkownik:0xF|0xF]] 10:44, 21 cze 2016 (CEST)
-::Wycofałem i pododawałem linki. Chodziło mi o to, aby łatwo można było dotrzeć do informacji związanych z trybem graficznym (FWA nie jest nigdzie opisany, a poza treścią w trybie 15 jest tam przecież możliwość zmiany kolorów na DLI przez co uzyskuje się jednak nowy tryb graficzny choć programowy). Często mamy w Atariki opis formatu graficznego, albo programu ale nie ma żadnej informacji o samym trybie (albo jest włączona w opis programu graficznego, lub formatu pliku). Ja nie znam szczegółów dotyczących trybów więc nie mogę tego opisywać, ale chciałem w jakiś sposób zgromadzić te informacje, które są pod kategorią i stąd zamieszanie. Jak to zrobić lepiej (oczywiście najlepiej zrobić osobne artykuły ze szczegółowym opisem trybu graficznego)? Jak skategoryzować np taki format SXS - niby nie jest to nowy tryb, bo to zwykły font, ale myślę że zorganizowanie danych fonta i sposób wyświetlania na ekranie definiuje jednak tryb graficzny. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 13:09, 21 cze 2016 (CEST)+::Wycofałem i pododawałem linki. Chodziło mi o to, aby łatwo można było dotrzeć do informacji związanych z trybem graficznym (FWA nie jest nigdzie opisany, a poza treścią w trybie 15 jest tam przecież możliwość zmiany kolorów na DLI przez co uzyskuje się jednak nowy tryb graficzny choć programowy). Często mamy w Atariki opis formatu graficznego, albo programu ale nie ma żadnej informacji o samym trybie (albo jest włączona w opis programu graficznego, lub formatu pliku). Ja nie znam szczegółów dotyczących trybów więc nie mogę tego opisywać, ale chciałem w jakiś sposób zgromadzić te informacje, które są pod kategorią i stąd zamieszanie. Jak to zrobić lepiej (oczywiście najlepiej zrobić osobne artykuły ze szczegółowym opisem trybu graficznego)? Jak skategoryzować np taki format SXS - niby nie jest to nowy tryb, bo to zwykły font, ale myślę że zorganizowanie danych fonta i sposób wyświetlania na ekranie definiuje jednak tryb graficzny. Zresztą nie jest opisany też Micropainter. Poza SXS problematyczne są też np. PGR, MCH, INP, ILC, APC czy ogólnie tryby G2F. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 13:09, 21 cze 2016 (CEST)

Wersja z dnia 11:11, 21 cze 2016

Metoda dość hakerska:

pha
plp
ror
Nawet za bardzo, bo zamaże D i I. Szybciej, chociaż dłużej:
lsr @
scc:eor #$80
--0xF 09:13, 6 mar 2013 (CET)
Znam, znam. Nawet w biblioteczce kodera jest i dlatego metoda hakerska znajduje się u mnie w brudnopisie :) Mono 12:53, 7 mar 2013 (CET)


Optymalizacja MUL by Draco

Błędne wyniki dla Y=0. -- 0xF 22:54, 20 wrz 2014 (CEST)

Racja, bo ror. --KMK 14:49, 21 wrz 2014 (CEST)
Dzięki. Faktycznie nie przemyślałem warunku brzegowego. Mono 14:11, 22 wrz 2014 (CEST)


Kategoria tryby graficzne

FNT, FWA (formatu bloku) i wiele innych to nie są tryby graficzne. -- 0xF 10:44, 21 cze 2016 (CEST)

Wycofałem i pododawałem linki. Chodziło mi o to, aby łatwo można było dotrzeć do informacji związanych z trybem graficznym (FWA nie jest nigdzie opisany, a poza treścią w trybie 15 jest tam przecież możliwość zmiany kolorów na DLI przez co uzyskuje się jednak nowy tryb graficzny choć programowy). Często mamy w Atariki opis formatu graficznego, albo programu ale nie ma żadnej informacji o samym trybie (albo jest włączona w opis programu graficznego, lub formatu pliku). Ja nie znam szczegółów dotyczących trybów więc nie mogę tego opisywać, ale chciałem w jakiś sposób zgromadzić te informacje, które są pod kategorią i stąd zamieszanie. Jak to zrobić lepiej (oczywiście najlepiej zrobić osobne artykuły ze szczegółowym opisem trybu graficznego)? Jak skategoryzować np taki format SXS - niby nie jest to nowy tryb, bo to zwykły font, ale myślę że zorganizowanie danych fonta i sposób wyświetlania na ekranie definiuje jednak tryb graficzny. Zresztą nie jest opisany też Micropainter. Poza SXS problematyczne są też np. PGR, MCH, INP, ILC, APC czy ogólnie tryby G2F. Mono 13:09, 21 cze 2016 (CEST)
Personal tools