John Harris

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 13:31, 6 lip 2010
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Dracon (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
{{grafr|jharris.jpg}} {{grafr|jharris.jpg}}
-Zasłużony dla 8-bitowego Atari programista ze Stanów Zjednoczonych. Tworzył prawie od początku+Zasłużony dla 8-bitowego Atari programista ze Stanów Zjednoczonych. Tworzył prawie od początku istnienia tego komputera. Na koncie ma zarówno gry (np. [[Alley Cat]], Frogger, JawBreaker, Mouskattack), jak i całkiem udane programy użytkowe (asembler [[MAE]] i edytor graficzny [[GED]]), które jednakże nie grzeszyły przystępnym interfejsem użytkownika. John Harris pracował m.in. w Sierra On-Line oraz Blythe Valley Software. Tworzy(ł) również na komputerze IBM PC (np. algorytmy A.I. w "Quest for Glory V") oraz na konsoli Game Boy Color.
-istnienia tego komputera. Na koncie ma zarówno gry (np. [[Alley Cat]], Frogger, JawBreaker, Mouskattack), jak i całkiem udane programy użytkowe (asembler [[MAE]] i edytor graficzny [[GED]]), które jednakże nie grzeszyły przystępnym interfejsem użytkownika. John Harris oracował m.in. w Sierra On-Line oraz Blythe Valley Software. Tworzy(ł) również na komputerze IBM PC (np. algorytmy A.I. w "Quest for Glory V") oraz na konsolce Game Boy Color. +
- +== Linki==
-Linki:+* [http://www.atarimania.com/list_games_atari-400-800-xl-xe-harris-john_team_547_8_G.html John Harris w ATARIMANII]
-* [http://www.atarimania.de/lst_soft-MENU-8-TYPE_CODE-G-PRG_ID-547.html John Harris w ATARIMANII]+
[[category: Ludzie]] [[category: Ludzie]]

Aktualna wersja

Grafika:jharris.jpg

Zasłużony dla 8-bitowego Atari programista ze Stanów Zjednoczonych. Tworzył prawie od początku istnienia tego komputera. Na koncie ma zarówno gry (np. Alley Cat, Frogger, JawBreaker, Mouskattack), jak i całkiem udane programy użytkowe (asembler MAE i edytor graficzny GED), które jednakże nie grzeszyły przystępnym interfejsem użytkownika. John Harris pracował m.in. w Sierra On-Line oraz Blythe Valley Software. Tworzy(ł) również na komputerze IBM PC (np. algorytmy A.I. w "Quest for Glory V") oraz na konsoli Game Boy Color.

Linki

Personal tools