Max

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 09:29, 12 paź 2006
Sikor (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Sikor (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
-Jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, napisana przez grupę [[Sword Soft]]. Gra polega na przejściu labiryntu i zebraniu odpowiedniej liczby przedmiotów, graficznie przypomina grę [[Ketchup]], również wydaną przez Sikora i posiada trzy poziomy trudności, trenujące pamięć gracza:+{{Grafr|Scr_max.gif}}
 +Jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, napisana przez grupę [[Sword Soft]]. Gra polega na przejściu labiryntu i zebraniu odpowiedniej liczby przedmiotów, graficznie przypomina grę [[Ketchup]], również wydaną przez Sikora i ma trzy poziomy trudności, trenujące pamięć gracza:
* poziom łatwy - wszystkie pułapki są cały czas widoczne na ekranie; * poziom łatwy - wszystkie pułapki są cały czas widoczne na ekranie;
* poziom średni - pułapki migają co jakiś czas; * poziom średni - pułapki migają co jakiś czas;
* poziom trudny - pułapki niewidoczne (po przejściu łatwiejszych wersji można spróbować, czy wszystko się pamięta). * poziom trudny - pułapki niewidoczne (po przejściu łatwiejszych wersji można spróbować, czy wszystko się pamięta).
-Całość gry gościnnie została okraszona muzyką skomponowaną przez [[Alex|Alexa]].+Całość gry została okraszona muzyką skomponowaną przez [[Alex]]a/[[Bit Busters]].
-Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora].+ 
 +W 2009 roku gra doczekała się reedycji na [[http://atariki.krap.pl/index.php/Sikor_Soft_*.ATR_%26_*.XEX_goodies_from_Sikor_Soft_files|CD]].
[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
[[Kategoria:Polskie gry]] [[Kategoria:Polskie gry]]

Aktualna wersja

Grafika:Scr_max.gif

Jedna z gier wydanych przez Sikora, napisana przez grupę Sword Soft. Gra polega na przejściu labiryntu i zebraniu odpowiedniej liczby przedmiotów, graficznie przypomina grę Ketchup, również wydaną przez Sikora i ma trzy poziomy trudności, trenujące pamięć gracza:

  • poziom łatwy - wszystkie pułapki są cały czas widoczne na ekranie;
  • poziom średni - pułapki migają co jakiś czas;
  • poziom trudny - pułapki niewidoczne (po przejściu łatwiejszych wersji można spróbować, czy wszystko się pamięta).

Całość gry została okraszona muzyką skomponowaną przez Alexa/Bit Busters.

W 2009 roku gra doczekała się reedycji na [[1]].

Personal tools