Ninja

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 08:34, 4 sie 2007
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 09:22, 4 sie 2007
Miker (Dyskusja | wkład)
(+zrzuty)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-I oto dotarłeś do Perłowego Pałacu. Tam gdzieś na którymś piętrze więziona jest piękna księżniczka Di-Di ("Perła Orientu"). Strzegą ją hordy płatnych zabójców (Thug), karateków oraz wojowników Ninja, którzy przeszli na ciemną stronę (Evil Ninja). Na szczęście ślad Di-Di znaczony jest posążkami (Idols), które dodatkowo uzupełniają naszą energię. Do swej dyspozycji masz miecz samurajski oraz noże i shurikeny. Miecza można użyć w każdej chwili, natomiast dwa ostatnie rodzaje broni znajdują się gdzieś na terenie Pałacu. Warto dodać, że nóż przy trafieniu zabiera więcej energii niż shuriken, ale tylko wtedy kiedy trafi ostrzem, w przeciwnym wypadku nie robi nic. Należy także uważać, ponieważ bronie te także wykorzystują wojownicy Evil Ninja. W Pałacu poza tym (być może na skutek błędu w programie), jest parę ukrytych przejść. A zatem - w drogę, po Di-Di!+{{grafr|ninja.gif}}I oto dotarłeś do Perłowego Pałacu. Tam gdzieś na którymś piętrze więziona jest piękna księżniczka Di-Di ("Perła Orientu"). Strzegą ją hordy płatnych zabójców (Thug), karateków oraz wojowników Ninja, którzy przeszli na ciemną stronę (Evil Ninja). Na szczęście ślad Di-Di znaczony jest posążkami (Idols), które dodatkowo uzupełniają naszą energię. Do swej dyspozycji masz miecz samurajski oraz noże i shurikeny. Miecza można użyć w każdej chwili, natomiast dwa ostatnie rodzaje broni znajdują się gdzieś na terenie Pałacu. Warto dodać, że nóż przy trafieniu zabiera więcej energii niż shuriken, ale tylko wtedy kiedy trafi ostrzem, w przeciwnym wypadku nie robi nic. Należy także uważać, ponieważ bronie te także wykorzystują wojownicy Evil Ninja. W Pałacu poza tym (być może na skutek błędu w programie), jest parę ukrytych przejść. A zatem - w drogę, po Di-Di!
Autorem gry jest Steve Coleman, znany także z pozycji [[Pharaoh's Curse]] oraz [[Rainbow Walker]]. Wydana została w 1986 roku przez [[Mastertronic]]. Oryginalnym autorem muzyki jes [[Rob Hubbard]], jednak według informacji zawartych w [[ASMA]], nie przyznaje się on do jej atarowskiej wersji. Autorem gry jest Steve Coleman, znany także z pozycji [[Pharaoh's Curse]] oraz [[Rainbow Walker]]. Wydana została w 1986 roku przez [[Mastertronic]]. Oryginalnym autorem muzyki jes [[Rob Hubbard]], jednak według informacji zawartych w [[ASMA]], nie przyznaje się on do jej atarowskiej wersji.

Wersja z dnia 09:22, 4 sie 2007

Grafika:ninja.gif

I oto dotarłeś do Perłowego Pałacu. Tam gdzieś na którymś piętrze więziona jest piękna księżniczka Di-Di ("Perła Orientu"). Strzegą ją hordy płatnych zabójców (Thug), karateków oraz wojowników Ninja, którzy przeszli na ciemną stronę (Evil Ninja). Na szczęście ślad Di-Di znaczony jest posążkami (Idols), które dodatkowo uzupełniają naszą energię. Do swej dyspozycji masz miecz samurajski oraz noże i shurikeny. Miecza można użyć w każdej chwili, natomiast dwa ostatnie rodzaje broni znajdują się gdzieś na terenie Pałacu. Warto dodać, że nóż przy trafieniu zabiera więcej energii niż shuriken, ale tylko wtedy kiedy trafi ostrzem, w przeciwnym wypadku nie robi nic. Należy także uważać, ponieważ bronie te także wykorzystują wojownicy Evil Ninja. W Pałacu poza tym (być może na skutek błędu w programie), jest parę ukrytych przejść. A zatem - w drogę, po Di-Di!

Autorem gry jest Steve Coleman, znany także z pozycji Pharaoh's Curse oraz Rainbow Walker. Wydana została w 1986 roku przez Mastertronic. Oryginalnym autorem muzyki jes Rob Hubbard, jednak według informacji zawartych w ASMA, nie przyznaje się on do jej atarowskiej wersji.

Ninja w Atarimanii.

Personal tools