Programowanie: Definiowanie niestandardowych trybów graficznych

From Atariki

Revision as of 07:55, 20 kwi 2008; view current revision
←Older revision | Newer revision→
Jump to: navigation, search

Na stronie znajdują się opisy uzyskania na Atari niestandardowych trybów graficznych.

Definiowanie trybu graficznego ZX Spectrum

Należy zdefiniować obraz wąski (32 bajty) z następującą DL:

zx_bitmap	= $4000		; pamięć obrazu ZX Spectrum
zx_bitmap1	= $4800
zx_bitmap2	= $5000
zx_colormap	= $5800		; pamięć koloru

antic		dta $70,$70,$70

		:64 dta $4f,a(zx_bitmap+(#/8)*32+(#&7)*$100)
		:64 dta $4f,a(zx_bitmap1+(#/8)*32+(#&7)*$100)
		:64 dta $4f,a(zx_bitmap2+(#/8)*32+(#&7)*$100)

		dta b($41),a(antic)
Personal tools