Realtime

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 13:18, 13 gru 2004
Tebe (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Dracon (Dyskusja | wkład)

Linia 2: Linia 2:
== Realtime effect == == Realtime effect ==
-W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio na procesorze o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [[Animacja|animacji]].+W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez [[procesor]] (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [http://pl.wikipedia.org/wiki/Animacja animacji], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).
== Realtime text == == Realtime text ==
Na wielu [[Copy-Party]] dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym. Na wielu [[Copy-Party]] dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym.
 +
 +== Zobacz też ==
 +* [[Realtime-text]]
 +
 +[[Kategoria:Glosariusz]]

Aktualna wersja

z angielskiego - "czas rzeczywisty".

Realtime effect

W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do animacji, bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).

Realtime text

Na wielu Copy-Party dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym.

Zobacz też

Personal tools