Ridiculous Reality

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:41, 14 lut 2013
Mono (Dyskusja | wkład)
(ooz)
← Previous diff
Wersja z dnia 11:43, 14 lut 2013
Mono (Dyskusja | wkład)
(download)
Next diff →
Linia 10: Linia 10:
Autorem projektu kartridża i jego producentem jest [[Jakub Husak]], wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski. Autorem projektu kartridża i jego producentem jest [[Jakub Husak]], wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski.
 +Wersję plikową można ściągnąć [http://matosimi.websupport.sk/atari/2012/12/ridiculous-reality-final-version/ stąd].
 +
{{stub}} {{stub}}

Wersja z dnia 11:43, 14 lut 2013

Gra na Atari XL/XE powstała w 2012 roku, na podstawie gry flashowej "Continuity". Autorzy,:

Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu Abbuc 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na SillyVenture 2012, sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013.

Autorem projektu kartridża i jego producentem jest Jakub Husak, wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski.

Wersję plikową można ściągnąć stąd.


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools