SistemaInjektor

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 16:09, 23 sie 2023
Jhusak (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 16:10, 23 sie 2023
Jhusak (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 3: Linia 3:
Modyfikacja składała się z magnetofonu kasetowego XL12, który był oficjalnym klonem Atari XC12, oraz sprzętu i oprogramowania, które umożliwiały nagrywanie i późniejszy odczyt z prędkością wyższą niż normalna, znacznie wyższą niż normalnie. Modyfikacja składała się z magnetofonu kasetowego XL12, który był oficjalnym klonem Atari XC12, oraz sprzętu i oprogramowania, które umożliwiały nagrywanie i późniejszy odczyt z prędkością wyższą niż normalna, znacznie wyższą niż normalnie.
-W Coelsa po prostu otworzyli obudowę, usunęli niektóre komponenty i zastąpili je innymi, które znajdowały się wewnątrz żywicznej zalewy. Miało to na celu utrudnienie inżynierii wstecznej i kopiowania produktu. Był on tak skuteczny, że nigdy nie został skopiowany.+W Coelsa po prostu otworzyli obudowę, usunęli niektóre komponenty i zastąpili je innymi, które znajdowały się wewnątrz żywicznej zalewy. Miało to na celu utrudnienie inżynierii wstecznej i kopiowania produktu. Było to tak skuteczne, że produkt nigdy nie został skopiowany.
== Linki == == Linki ==
[https://retrogames.cl/injektor.html] Strona z opisem reverse-engineering [https://retrogames.cl/injektor.html] Strona z opisem reverse-engineering

Wersja z dnia 16:10, 23 sie 2023

system umożliwiający ładowanie z kasety do Atari z dużą prędkością. Stworzony przez Pedro Caraballa (oprogramowanie) i jego ojca (sprzęt), został przez nich sprzedany firmie Coelsa, która zajmowała się jego szeroką dystrybucją w Chile pod koniec lat 80-tych i na początku 90-tych.

Modyfikacja składała się z magnetofonu kasetowego XL12, który był oficjalnym klonem Atari XC12, oraz sprzętu i oprogramowania, które umożliwiały nagrywanie i późniejszy odczyt z prędkością wyższą niż normalna, znacznie wyższą niż normalnie.

W Coelsa po prostu otworzyli obudowę, usunęli niektóre komponenty i zastąpili je innymi, które znajdowały się wewnątrz żywicznej zalewy. Miało to na celu utrudnienie inżynierii wstecznej i kopiowania produktu. Było to tak skuteczne, że produkt nigdy nie został skopiowany.

Linki

[1] Strona z opisem reverse-engineering

Personal tools