Optymalizacja
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 17:47, 27 lut 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 18:58, 27 lut 2006 Jellonek (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Dawny zwyczaj polegający na usuwaniu z programu niepotrzebnych części. Celem jest uzyskanie krótszego/wydajniejszego programu, czy ulepszenie jakiegoś efektu do dema (który ma się "zmieścić w ramce" - w slangu koderów). | + | Dawny zwyczaj polegający na usuwaniu z programu niepotrzebnych części, bądź poprawianiem ich jakości. Celem jest uzyskanie krótszego/wydajniejszego programu, czy ulepszenie jakiegoś efektu do dema (który ma się "zmieścić w ramce" - w slangu koderów). |
Optymalizacja może dotyczyć również nośników danych - np. układanie w określonym porządku danych na dyskietce (co może skutkować szybszym dostępem do plików i ogólnie szybszym odczytem) realizuje program "Szperacz dyskowy" z [[L.K. Avalon]]. | Optymalizacja może dotyczyć również nośników danych - np. układanie w określonym porządku danych na dyskietce (co może skutkować szybszym dostępem do plików i ogólnie szybszym odczytem) realizuje program "Szperacz dyskowy" z [[L.K. Avalon]]. | ||
[[Kategoria:Glosariusz]] | [[Kategoria:Glosariusz]] |
Wersja z dnia 18:58, 27 lut 2006
Dawny zwyczaj polegający na usuwaniu z programu niepotrzebnych części, bądź poprawianiem ich jakości. Celem jest uzyskanie krótszego/wydajniejszego programu, czy ulepszenie jakiegoś efektu do dema (który ma się "zmieścić w ramce" - w slangu koderów).
Optymalizacja może dotyczyć również nośników danych - np. układanie w określonym porządku danych na dyskietce (co może skutkować szybszym dostępem do plików i ogólnie szybszym odczytem) realizuje program "Szperacz dyskowy" z L.K. Avalon.