Jaku-b
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:52, 23 kwi 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 16:38, 24 kwi 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | '''Jaku-B''' czyli Jarosław Kucisz. Brat [[VLX]]-a. [[Koder]] atarowski, który działał na [[scena|scenie]] w II połowie lat 90. XX w., najpierw solo (autor paru demosów, np. "Olivia demo"), później w grupie [[Utopia]]. Zwolennik pisania w Big Assembler. Uczestnik party [[QuaST 1996]], z którego zakodawał [[partro]] (jedno z dwóch wtedy wydanych!). Na koncie ma również grę [[Numblines]] oraz programy użytkowe: MemTest, DiskCopy, Graphics Projector. | + | {{grafr|JAKU-B-1997.jpg}} |
+ | |||
+ | '''Jaku-B''' czyli Jarosław Kucisz. Brat [[VLX]]-a. [[Koder]] atarowski, który działał na [[scena|scenie]] w II połowie lat 90. XX w., najpierw solo (autor paru demosów, np. "Olivia demo"), później w grupie [[Utopia]]. Zwolennik pisania w Big Assemblerze. Uczestnik party [[QuaST 1996]], z którego zakodawał [[partro]] (jedno z dwóch wtedy wydanych!). Na koncie ma również grę [[Numblines]] oraz programy użytkowe: MemTest, DiskCopy, Graphics Projector. Odszedł ze sceny głównie z powodu nawału obowiązków zawodowych a także w proteście przeciwko zjawisku zalewu dem ''fake'' (czemu dał wyraz w paru artykułach, np. w [[Green Disk]]), czyli stopniowemu obniżaniu się poziomu scenowej twórczości (na przełomie wieku XX/XXI). | ||
+ | |||
- | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] |
Wersja z dnia 16:38, 24 kwi 2006
Jaku-B czyli Jarosław Kucisz. Brat VLX-a. Koder atarowski, który działał na scenie w II połowie lat 90. XX w., najpierw solo (autor paru demosów, np. "Olivia demo"), później w grupie Utopia. Zwolennik pisania w Big Assemblerze. Uczestnik party QuaST 1996, z którego zakodawał partro (jedno z dwóch wtedy wydanych!). Na koncie ma również grę Numblines oraz programy użytkowe: MemTest, DiskCopy, Graphics Projector. Odszedł ze sceny głównie z powodu nawału obowiązków zawodowych a także w proteście przeciwko zjawisku zalewu dem fake (czemu dał wyraz w paru artykułach, np. w Green Disk), czyli stopniowemu obniżaniu się poziomu scenowej twórczości (na przełomie wieku XX/XXI).