CrackArt

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 17:35, 28 maj 2006
Vulgar (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 01:06, 14 lip 2006
Mikey (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{ImgFrm|http://atariki.krap.pl/images/8/88/Crackart.jpg|http://atariki.krap.pl/images/c/cb/Crackart.gif|CrackArt - ekran edycyjny}} {{ImgFrm|http://atariki.krap.pl/images/8/88/Crackart.jpg|http://atariki.krap.pl/images/c/cb/Crackart.gif|CrackArt - ekran edycyjny}}
- +''Shareware'' 'owy program do obróbki grafiki rastrowej dla Atari [[ST]]/[[TT030]], uruchamia się również na [[Falcon]]ie. Działa w niskiej rozdzielczości [[ST]] (320x200 pixeli) i pozwala na prace w natywnym trybie w 16 kolorach ze standardowej palety 512 kolorów (9 bit). Oprócz własnego formatu '''*.CA1''' obsługuje wiele innych formatów graficznych, potrafi importować i eksportować grafikę między trybami LO, MED i HI. W stosunku do konkurencji oferuje wiele wygodnych i ciekawych funkcji ułatwiający użytkowanie, dzięki czemu zyskał sobie popularność jako program do grafiki "pixelowanej", używany przez [[grafik]]ów do tworzenia na potrzeby produkcji scenowych.
-'''CrackArt''' - ''shareware'' 'owy program do obróbki grafiki rastrowej dla Atari [[ST]]/[[TT030]], uruchamia się również na [[Falcon]]ie. Działa w niskiej rozdzielczości [[ST]] (320x200 pixeli) i pozwala na prace w natywnym trybie w 16 kolorach ze standardowej palety 512 kolorów (9 bit). Oprócz własnego formatu '''*.CA1''' obsługuje wiele innych formatów graficznych, potrafi importować i eksportować grafikę między trybami LO, MED i HI. W stosunku do konkurencji oferuje wiele wygodnych i ciekawych funkcji ułatwiający użytkowanie, dzięki czemu zyskał sobie popularność jako program do grafiki "pixelowanej", używany przez [[grafik]]ów do tworzenia na potrzeby produkcji scenowych.+
Pozwala na wygodną pracę na niezależnych ekranach roboczych, w zależności od ilości pamięci RAM od 1 do 9 jednocześnie, szybką zmianę zestawów palet, szybki dostęp do opcji z klawiatury, co ciekawe ma funkcję wycinania grafiki np. z gier. Ciekawostką jest też że oferuje efekty specjalne/filtry znane z bardziej zaawansowanych programów graficznych jak np. ANTIALIASING. Pozwala na wygodną pracę na niezależnych ekranach roboczych, w zależności od ilości pamięci RAM od 1 do 9 jednocześnie, szybką zmianę zestawów palet, szybki dostęp do opcji z klawiatury, co ciekawe ma funkcję wycinania grafiki np. z gier. Ciekawostką jest też że oferuje efekty specjalne/filtry znane z bardziej zaawansowanych programów graficznych jak np. ANTIALIASING.

Wersja z dnia 01:06, 14 lip 2006

Crackart.jpg
CrackArt - ekran edycyjny

Shareware 'owy program do obróbki grafiki rastrowej dla Atari ST/TT030, uruchamia się również na Falconie. Działa w niskiej rozdzielczości ST (320x200 pixeli) i pozwala na prace w natywnym trybie w 16 kolorach ze standardowej palety 512 kolorów (9 bit). Oprócz własnego formatu *.CA1 obsługuje wiele innych formatów graficznych, potrafi importować i eksportować grafikę między trybami LO, MED i HI. W stosunku do konkurencji oferuje wiele wygodnych i ciekawych funkcji ułatwiający użytkowanie, dzięki czemu zyskał sobie popularność jako program do grafiki "pixelowanej", używany przez grafików do tworzenia na potrzeby produkcji scenowych. Pozwala na wygodną pracę na niezależnych ekranach roboczych, w zależności od ilości pamięci RAM od 1 do 9 jednocześnie, szybką zmianę zestawów palet, szybki dostęp do opcji z klawiatury, co ciekawe ma funkcję wycinania grafiki np. z gier. Ciekawostką jest też że oferuje efekty specjalne/filtry znane z bardziej zaawansowanych programów graficznych jak np. ANTIALIASING.

Ostatnia znana oficjalna wersja to 1.36 TT+


Grafika:Crkart_bg.gif



Do pobrania stąd.


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools