Ridiculous Reality

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:43, 14 lut 2013
Mono (Dyskusja | wkład)
(download)
← Previous diff
Aktualna wersja
Jhusak (Dyskusja | wkład)

Linia 4: Linia 4:
* [[Adam Wachowski]] * [[Adam Wachowski]]
* [[stRing]] * [[stRing]]
-* [[Ooz|Adam Poworożnik]]+* [[Ooz|Adam Powroźnik]]
Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu [[Abbuc]] 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na [[SillyVenture_2012|SillyVenture 2012]], sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013. Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu [[Abbuc]] 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na [[SillyVenture_2012|SillyVenture 2012]], sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013.
Linia 13: Linia 13:
{{stub}} {{stub}}
 +[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
 +
 +[[Kategoria:Gry platformowe]]

Aktualna wersja

Gra na Atari XL/XE powstała w 2012 roku, na podstawie gry flashowej "Continuity". Autorzy,:

Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu Abbuc 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na SillyVenture 2012, sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013.

Autorem projektu kartridża i jego producentem jest Jakub Husak, wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski.

Wersję plikową można ściągnąć stąd.


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools