Ridiculous Reality
From Atariki
Wersja z dnia 11:43, 14 lut 2013 Mono (Dyskusja | wkład) (download) ← Previous diff |
Aktualna wersja Jhusak (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
* [[Adam Wachowski]] | * [[Adam Wachowski]] | ||
* [[stRing]] | * [[stRing]] | ||
- | * [[Ooz|Adam Poworożnik]] | + | * [[Ooz|Adam Powroźnik]] |
Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu [[Abbuc]] 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na [[SillyVenture_2012|SillyVenture 2012]], sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013. | Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu [[Abbuc]] 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na [[SillyVenture_2012|SillyVenture 2012]], sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013. | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
{{stub}} | {{stub}} | ||
+ | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Gry platformowe]] |
Aktualna wersja
Gra na Atari XL/XE powstała w 2012 roku, na podstawie gry flashowej "Continuity". Autorzy,:
Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu Abbuc 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na SillyVenture 2012, sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013.
Autorem projektu kartridża i jego producentem jest Jakub Husak, wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski.
Wersję plikową można ściągnąć stąd.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.