Ratowanie Compo
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 12:40, 3 mar 2006 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Miker (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Ratowanie Compo jest to proces, który ma miejsce w sytuacji, kiedy do planowanego [[compo]] brakuje odpowiedniej (zazwyczaj 3) liczby prac. W tym momencie uczestnicy [[party]] (zazwyczaj [[Animkomials]] i [[Sikor]]) przygotowują produkcje, które znacznie odbiegają od akceptowalnego poziomu. Tak właśnie powstała seria [[Róló]], która rozpoczęła swój żywot na [[Last Party 1999]]. | + | Proces, który ma miejsce np. w sytuacji, kiedy do planowanego [[compo]] brakuje odpowiedniej (zazwyczaj 3) liczby prac. W tym momencie uczestnicy [[copy party]] przygotowują produkcje (tzw. [[compofiller]]y). |
- | Inne prace z tej kategorii: | + | [[Kategoria: Ciekawostki]] |
- | + | ||
- | [[Cosmos]], [[Róló 2]] (Kocerany), [[Róló 3]] (Last Party 2002), [[Róló 5]] (Forever 2005), Vasmes/Delmes/Delvas (Last Party 2002), [[Nonejm|Nonejm Demo]] ([[Intel Outside 4]]) | + | |
- | + | ||
- | [[Kategoria:Glosariusz]] | + |
Aktualna wersja
Proces, który ma miejsce np. w sytuacji, kiedy do planowanego compo brakuje odpowiedniej (zazwyczaj 3) liczby prac. W tym momencie uczestnicy copy party przygotowują produkcje (tzw. compofillery).