Design
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:20, 14 sty 2007 KMK (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 21:24, 9 sie 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) (no przecież było więcej produkcji...) Next diff → |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
* "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg]]a | * "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg]]a | ||
* "[[Extract]]" autorstwa [[Replay]]a | * "[[Extract]]" autorstwa [[Replay]]a | ||
+ | * "[[Overmind]] autorstwa grupy [[Slight]] | ||
* "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]]. | * "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]]. | ||
+ | * "[[Unfused]] grupy [[MEC]] | ||
[[Kategoria:Glosariusz]] | [[Kategoria:Glosariusz]] |
Wersja z dnia 21:24, 9 sie 2019
Z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na scenie oznacza głównie układ poszczególnych efektów w demie lub w intrze (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak Bitter Reality czy Numen, albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu Slide Show (np. w produkcji Extract). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.
Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na design:
- "Cogito" autorstwa Grega
- "Extract" autorstwa Replaya
- "Overmind autorstwa grupy Slight
- "Forsaken Love" grupy New Generation.
- "Unfused grupy MEC