Design
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 17:42, 20 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) (dopiski.... :P) ← Previous diff |
Wersja z dnia 21:25, 8 kwi 2006 Miker (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
- | Warto obejrzeć następujące producje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'': | + | Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'': |
* "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg|Grega]] | * "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg|Grega]] | ||
* "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]]. | * "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]]. |
Wersja z dnia 21:25, 8 kwi 2006
Design - z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na scenie oznacza głównie układ poszczególnych efektów w demie lub w intrze (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak Bitter Reality czy Numen, albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu Slide Show (np. w produkcji Extract). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.
Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na design:
- "Cogito" autorstwa Grega
- "Forsaken Love" grupy New Generation.