Tawerna
From Atariki
Wersja z dnia 21:26, 6 lip 2007 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 21:28, 6 lip 2007 Miker (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | - Szlag by to... - zakląłeś próbując bezskutecznie odpalić silnik. - "Że też musiał gruchot nawalić akurat w tej opuszczonej mieścinie...". Zakmąłeś więc samochód i wyruszyłeś po pomoc... | + | {{grafr|tawerna.gif}} |
+ | - Szlag by to... - zakląłeś próbując bezskutecznie odpalić silnik. - "Że też musiał gruchot nawalić akurat w tej opuszczonej mieścinie...". Zamknąłeś więc samochód i wyruszyłeś po pomoc... | ||
- Tawerna? No nic, może tam będzie ktoś, kto pomoże... albo przymajmniej się prześpię... | - Tawerna? No nic, może tam będzie ktoś, kto pomoże... albo przymajmniej się prześpię... |
Wersja z dnia 21:28, 6 lip 2007
- Szlag by to... - zakląłeś próbując bezskutecznie odpalić silnik. - "Że też musiał gruchot nawalić akurat w tej opuszczonej mieścinie...". Zamknąłeś więc samochód i wyruszyłeś po pomoc...
- Tawerna? No nic, może tam będzie ktoś, kto pomoże... albo przymajmniej się prześpię...
Wszedłeś więc do środka, w głebi majaczyło coś w kształcie stołu bilardowego. Nagle drzwi zatrzasnęły się z hukiem. "Dobra, młody. Przyjemności potem - teraz gramy!". Oszołomiony tym nieludzkim głosem, podszedłeś do stołu. Poczułeś na sobie wzrok parunastu par oczu. Lepiej tu wygraj, albo...
Grę można potraktować jako próbę atarowskiej adaptacji tytułu Shufflepuck Cafe, znanego z wyższych platform. Czy jest ona udana - niech grający sam oceni. Sterujemy za pomocą joysticka paletką na dole ekranu u góry znajduje się nasz przeciwnik, również z paletką. Każdy z nich raprezentuje inny sposób gry i odpowiednio wyższy stopień trudności. Żaden z nich jednak niespecjalnie lubi przegrywać, co można wywnioskować po kąśliwych komentarzach pojawiających się u góry ekranu. Za każde ogranie przeciwnika otrzymujemy jeden mały punkt. Pięć takich punktów zbiera się na gema. Tzry gemy natomiast decydują o wygranej z danym przeciwnikiem. Po pomyślnym rozegraniu poziomu, możemy "zabawić" się w JackPota i ugrać (lub przegrać) nieco małych punktów.
Autorzy:
- Piotr Borkowski - kod, grafika
- Adam Krawczyk - muzyka (m. in. cover tematu z Comic Bakery
Gra miała zostać wydana przez Mirage, jednak do tego nie doszło, a sam tytuł jakimiś kanałami dostał się na giełdy komputerowe.