AssKicker
From Atariki
Wersja z dnia 00:05, 6 sty 2013 KMK (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 06:02, 16 gru 2016 0xF (Dyskusja | wkład) (działa na Compy Shop) Next diff → |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
== Kod źródłowy == | == Kod źródłowy == | ||
Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny [http://sources.pigwa.net/files/dema/asskicker_scr.zip tutaj]. | Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny [http://sources.pigwa.net/files/dema/asskicker_scr.zip tutaj]. | ||
- | |||
- | == Uwagi == | ||
- | Demo nie działa na komputerach z rozszerzeniem [[Compy Shop (rozszerzenie RAM)|Compy Shop]]. | ||
[[Kategoria:Dema XL/XE]] | [[Kategoria:Dema XL/XE]] | ||
[[Kategoria:Polskie dema]] | [[Kategoria:Polskie dema]] |
Wersja z dnia 06:02, 16 gru 2016
Demo (trackmo) grupy Shadows, które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party Silesian Atari Open w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na QuaST 1996.
Spis treści |
Opis
Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. tryb Konopa (grafika w odcieniach (tryb GTIA), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa BeWeSofta (aby ją uruchomić, należy trzymać wciśnięty klawisz FIRE joysticka podczas bootowania).
Autorzy
Download
Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9085
Kod źródłowy
Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny tutaj.