AssKicker

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 00:05, 6 sty 2013
KMK (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 06:02, 16 gru 2016
0xF (Dyskusja | wkład)
(działa na Compy Shop)
Next diff →
Linia 15: Linia 15:
== Kod źródłowy == == Kod źródłowy ==
Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny [http://sources.pigwa.net/files/dema/asskicker_scr.zip tutaj]. Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny [http://sources.pigwa.net/files/dema/asskicker_scr.zip tutaj].
- 
-== Uwagi == 
-Demo nie działa na komputerach z rozszerzeniem [[Compy Shop (rozszerzenie RAM)|Compy Shop]]. 
[[Kategoria:Dema XL/XE]] [[Kategoria:Dema XL/XE]]
[[Kategoria:Polskie dema]] [[Kategoria:Polskie dema]]

Wersja z dnia 06:02, 16 gru 2016

Demo (trackmo) grupy Shadows, które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party Silesian Atari Open w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na QuaST 1996.

Spis treści

Opis

Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. tryb Konopa (grafika w odcieniach (tryb GTIA), co druga widoczna linia ekranowa). Ciekawostką jest fakt, że AssKicker zawiera również ukrytą część - świąteczne demko autorstwa BeWeSofta (aby ją uruchomić, należy trzymać wciśnięty klawisz FIRE joysticka podczas bootowania).

Autorzy

Download

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9085


Kod źródłowy

Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny tutaj.

Personal tools